Train2Game

To Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών συμμετείχε στο πρόγραμμα Train2Game που οργάνωσαν η Ομάδα Νέων Αιγίου με την υποστήριξη του Δημιουργικού Εργαστηρίου Νέων – Creative Youthland και του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ για τη νεολαία.








Επινόηση ιστοριών και αφήγηση παραμυθιών

Ο Γιώργος Ευγενικός υλοποίησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα επινόησης ιστοριών και αφήγησης παραμυθιών στους συμμετέχοντες του ευρωπαϊκού προγράμματος Train2Game που έλαβε χώρα στο Αίγιο, και στόχο είχε την ενδυνάμωση των συμμετεχόντων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητάς τους ώστε να σχεδιάσουν παιχνίδια που επιφέρουν κοινωνικές αλλαγές ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Μέσω διαφόρων δημιουργικών μεθόδων, παιχνιδιών αλληλεπίδρασης, προσομοιώσεων, παιχνιδιών ρόλων, ομαδικών και ατομικών ασκήσεων, video, καλλιτεχνικών και θεατρικών δραστηριοτήτων, case studies, συζητήσεων, θεωρητικών εισηγήσεων και πολλών παιχνιδιών εικοσιτέσσερις συμμετέχοντες απ’ όλη την Ευρώπη επινόησαν ιστορίες, ανακάλυψαν, και δημιούργησαν τα δικά τους επιτραπέζια παιχνίδια.

Τα εικαστικά του εκπαιδευτικού προγράμματος επινόησης ιστοριών ήταν της Γεωργίας Λαζάρου. Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμμετείχε και η εκπαιδευόμενη αφηγήτρια της Σχολής Αφηγηματικής Τέχνης Μαρία Ζουράρη. 


«Gamemakers Art»

Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στο «ΠολυΤεχνείο – Χώρος θεαμάτων» στο Αίγιο η εκδήλωση «Gamemakers Art» η οποία περιελάμβανε παρουσιάσεις και ανοιχτές συζητήσεις από game experts από Ελλάδα και εξωτερικό αναφορικά με το game design, game development και το gamification ως μέσα εκπαίδευσης, εργασίας, διασκέδασης και ευαισθητοποίησης του κοινού.
Συγκεκριμένα, μετά την παρουσίαση του Creative Youthland Team—Train2Game, οι παρακάτω ομιλητές, οι οποίοι είναι κορυφαίοι στο αντικείμενό τους, παρουσίασαν τη δική τους οπτική για τα παιχνίδια. Ο Αναστάσιος Γρηγοριάδης Game Developer/Designer, στην ενότητα Game Development. Ο Κωνσταντίνος Κοκκίνης, CEO of Artipia Games στην ενότητα From design to publication. Ο σχεδιαστής παιχνιδιών Βαγγέλης Μπαγιαρτάκης, μίλησε για τα συχνότερα λάθη των σχεδιαστών παιχνιδιών. Η Αθηνά Π. Ντοβα, COO of Owiwi και ο Ηλίας Βαρθολομαίος, CEO of Owiwi παρουσίασαν την ενότητα Serious Gaming in HR Industry ενώ το αποκορύφωμα της εκδήλωσης ήταν η ζωντανή σύνδεση με San Francisco και τον Yu-Kai Chou, Gamification Author & International Keynote Speaker στην ενότητα Actionable Gamification: Beyond Points,Badges, and Leaderboards